Sidor

måndag, maj 28, 2012

Inne/uteaktiviteter

Satt inomhus till kl 16 och gjorde en mastig risk- och konsekvensanalys. (Inte tråkigt, jag gillar det!) Fix och färdig att prövas imorgon...
Kom hem och klippte gräset, rensade lite i grönsakslandet och kring vissa blommor, blev överöst av jord när Billy fick tag i en stor grästorva och skakade den allt han orkade, klippte bokhäckens framstickande grenar som skuggade lupinerna, släpade ut grenarna till hästarna som förintade dem på fem minuter, vägde upp hö till hästarna, kom in och upptäckte att äckelvalpen nä den rara unghunden menar jag pinkat på en stol i sovrummet... min fina rosa kofta hade kommit i vägen = tvätta, tvätta stol, golv och kofta... (Han kan få för sig att göra sådär när han kommer upp på ovanvåningen)
Sen mat och lite tv och lite dator.
Nu ska Hex sussa!


6 kommentarer:

  1. Oj,oj vad du har hunnit med mycket idag.Men sov så gott nu då. Natti,natti.

    SvaraRadera
  2. Det är allt bra tur att vi tycker om olika saker = Det finns en uppgift för alla *tack o lov* Billy var väl helt sonika kissanödig ° nöden har ingen lag ;) Nå, nu är alla sysslor utförda ° nya sysslor tar vid. Gooood natter =)
    KramKramKraaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. Ja jag läser att du har haft en helkväll. Här gäller följande:
    - min dator är totalt kaputt
    - stordatorn fungerar bara när den inte är uppkopplad mot arbetet
    - jag får fnatt.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Nog fick du ett riktigt dagsverke gjort alltid men det där med pinkeriet blir man ju INTE glad av precis

    SvaraRadera
  5. Somliga dagar...ja vad ska man göra åt dem....men jag kan se hur Billy ruskar runt jordtuvan....tonåringar...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  6. Vad du har gått an och Billy tyckte visst att du behövde ännu mer att fixa..den rackarn. Lycka till med analysen.
    Kramen ♥

    SvaraRadera