Sidor

torsdag, juni 07, 2012

En smula äckligt

Nä, nu minsann kan det vara dags med ett halväckligt inlägg...
Två  kunder ville inte lämna oss och de hade liksom inget mer där att göra idag. Jag har svårt för folk som ska blåsa upp saker och ting och göra allt hemskt och fruktansvärt och "tänk om" och "det klarar jag inte". Dessutom kom de med dumma kommentarer på gränsen till oförskämdhet. Plus en och annan svordom.
Hex lämnade kollegan ensam med de här essen och när jag fick syn på Mini så beklagade jag mig: "De står kvar i rummet och vill inte gå" "Inte" sa Mini", jag kan gå in där och fisa".
I själva verket skulle jag gärna provat den där metoden. Effektfullt hade det blivit i alla fall...

6 kommentarer:

  1. Man får vara glad så länge de inte är aggressiva. Hade en kund som slängde sig över disken trots att det var två vakter bredvid honom.

    SvaraRadera
  2. En schysst smygare kan nog få vem som helst att lämna ett rum :)

    SvaraRadera
  3. Där ser man! Ibland lönar det sig att fisa. Hahaha :))
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Det finns människor som väljer att inte fatta...Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  5. Vem vet det kanske hade funkat utmärkt i den situationen =)
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  6. Hahaha jag kan se Mini helt sonika knata in i rumet & lägga av en riktig kryddräka, tyst, farlig & riktigt räääälig =)
    KramKramKraaaaaaaaaaam!!!

    SvaraRadera