Sidor

onsdag, juli 11, 2012

Dum i huvudet(?)

Fick för mig att jag skulle ha ett par extra sidor på bloggen om lite olika ämnen.
Det var inte det lättaste precis... Trixade och sparade och prövade hit och dit.
Såg en informationsvideo.
Det blev inga sidor inte.
"Sidor - gadget redan tillagd". Tro det? Var då och när då?
Efter nittiosjätte titten på infovideon fick jag syn på vad jag missade.
Nu funkar det. Hex är slut och knäckt - jag som brukar fixa sån´t här lätt och fort.
Vi tar en bild. Maken var och fotograferade Thymos lilla dotter tidigare idag. Hon är riktigt lyckad!
Maken är stolt!

10 kommentarer:

  1. Dearest Kajsa,

    This is a lovely vole! Makes us all very happy and it belongs to summer time. Enjoy your season and hope you get enough sunshine!
    Love to you,
    Mariette

    SvaraRadera
  2. Liebe Kajsa,
    was für ein liebliches Fohlen! Meine Tochter wär begeistert. Da müssten wir Dich dann doch noch im Urlaub besuchen ;-))
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    SvaraRadera
  3. Mycket vacker! Antar att det är fantastiska gener vi pratar om

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja, inte riktigt. Mamman till fölet är en mystisk korsning holländskt halvblod/frieser. Hon är ärligt talat ganska ful - lång i ryggen och grov. Men se vad det kunde bli med en lite nättare hingst!!

      Radera
  4. Så söt och se du lyckades till slut!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis. Du är inte dum i huvudet. Det hade vi inte trott i allafall. Vilken fin häst.

    SvaraRadera
  6. Det hade inte jag klarat av....vågar inte trixa för mycket..kanske man raderar istället....Undrar vad dte är nu du ska bjuda på så? Vilken vacker liten häst!! Kramen lisbeth

    SvaraRadera
  7. Fölet är kanonfint och såklart du lyckades till slut, nåt annat kunde vi inte tro =)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  8. Vilken fin liten!
    Önskar dig en fortsatt fin sommar. Vi ses igen när jag återvänder från hemlandet! KRam

    SvaraRadera