Sidor

söndag, januari 22, 2012

Reser igen - bloggträff!!

Imorgon är det dags!! Elna och jag åker lååångt upp i norr och hälsar på Helena
Jag har aldrig varit norr om Stockholm - det är ju en skam för fosterlandet!
Kameran är nerpackad med fulladdat batteri och varma kläder är framlagda. Fast där är väl sådan där torr och "riktig" kyla som man kan klä sig emot. Man är ju någorlunda härdad för inget kan vara värre än rå, fuktighet, ca noll grader och iskall vind från nordost...
Återkommer onsdag kväll!!

Det blir flyget för kvasten tar för lång tid och jag får inte plats med väskan på den.

5 kommentarer:

  1. Ja du det är spännande och jag håller med om att kvasten tar för lång tid:-)
    Ses imorgon.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Guuuuuuu vad KUL!! Kör försiktigt & låt piloten sköta spakarna *s*
    KramKramKraaaaaaam!!

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande att följa er träff för jag antar att Helena skriver lite när du har paus

    SvaraRadera
  4. Välkommen till Norrland. Hoppas att du får en fin vistelse.

    SvaraRadera