Sidor

söndag, januari 01, 2012

Första dagen

Det heter väl 70% av alla blogginlägg idag, men i alla fall.
Jag "råkade" titta på King Kong filmen till kl 3 i natt och sen råkade jag visst läsa deckare till 4. När jag steg upp ska vi inte alls bry oss om...
Förresten har jag kanske inte riktigt fattat att man gjort en ny King Kong film. Ny? Fast de där dinosaurierna blev rätt påfrestande... Apjäkeln var ju riktigt sympatisk.
Nya mord i Midsomer på tv. Både maken och jag gissade på fem avdagatagna (snart vet ingen vad det ordet betyder) men det blev bara två. Fast det var ju en ny metod att rysta ihjäl någon med en äppleskördare... Bara inte folk lär sig dumheter nu.
Är det förresten inte mandlar man skakar ner ur träden? Äpplen blir väl stötta om de hanteras för hårt?

3 kommentarer:

  1. Tja de ville tydligen ha stötta äpplen:-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hehehehe :) Sv; Visst var det en (ap)läcker strand!
    KramKramKraaaaaam!!!

    SvaraRadera