Sidor

söndag, februari 19, 2012

Midsomer?

Här tittar man som vanligt på Wallander. Inget dåligt resultat i detta avsnittet inte. Fem knipsade och dessutom av en kvinna. I full Midsomerklass. Man kan kanske göra en film där Barnaby och Wallander samarbetar!
Förresten brukar jag ställa bilen i det där parkeringshuset där de jagade Beatrice. Det är lite speciellt - liksom öppet med utsirade plank istället för tradiga betongväggar. Brukar kosta 7:- i timmen... Kanske bäst att se sig för där i fortsättningen. Kolla gärna på hela webbplatsen om Wallander - rätt trevlig!

3 kommentarer:

  1. Hahahaha.... Du e ju för skön! Jag missade eftersom jag valde att sova tidigt. Måndag idag och jag behöver min sömn. Idag behöver jag även broddar ser det ut som...

    SvaraRadera
  2. Jaha det är väl typiskt att jag missade det nu när där hände en del.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Wallander stod jag över. Höll mig till Bo Baldersson boken istället igår.
    Kramen!

    SvaraRadera