Sidor

tisdag, februari 28, 2012

Fritt fall

När katter faller med ryggen neråt så vänder de i luften och hamnar på tassarna. Jag har läst förklaringen till det där någonstans med tyngdpunkt och rörligt skelett och balanssinnet och vad det nu var.
I går lyckades jag släppa ut mig själv från hög höjd med ryggen neråt... Det var inte alls bra, nej.
Plötsligt fick jag för mig att jag hade satt en massa folk i klistret och hur skulle jag kunna reparera det?
Det hela handlade om ett papper som jag fyllt i på ett förjävligt felaktigt sätt. Pappret hade varit "högst uppe" hos cheferna och vänt...
Ringer försiktigt den ena av mina idoler och undrar hur stor skada jag gjort. "Haha" sa hon "det är redan ordnat. Vi var där och fick se pappret och när en av höjdarna undrade vad som stod där egentligen så knyckte Kickan tillbaks det och sa att det där har blivit fel, Kajsa får skriva om"
Hex trodde inte öronen.
Jag kan se de där två fintande bort mitt papper och jag kan livligt föreställa mig Kickan som kvick som en iller snappar det till sig. Hon är liten och ser snäll ut så ingen väntade sig väl en så´n attack.
De är ju för gräsliga de där två... Så´n vill jag bli.
Inatt kan man väl sova då och inte vakna flera gånger. 

3 kommentarer:

  1. Räddad mitt i fallet mao..
    Vad har du hittat för häftig bild ?? Så bra
    Kramen!

    SvaraRadera
  2. Jag har blivit helt fixerad vid bilden och har läst texten två gånger men helt meningslöst he he jag kommer inte ihåg någonting.

    Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är bilden fräck. Tur du inte kommer ihåg - det vill inte jag göra heller ;)

      Radera