Sidor

torsdag, september 20, 2012

Går ut lite...

Ledig dag och hyfsat höstväder - lite kallt visserligen, men solen sken. Vovvarna kopplades (det är inte enkelt kan jag meddela för de rusar omkring som galna när de ser att vi ska ut) och vi travade iväg. Då började det regna!
Bara att hålla ut, men det var ju inte jätteskönt precis.
"Du behöver väl inte fotografera oss NUUUU, vi ska ju ut"
Jag var tvungen att ta en bild på mossan i skogen som var riktigt frodigt mörkgrön. Synd jag bara hade mobilkameran till hands.


Nu fick odjuren härja omkring.


Billy vänder i luften!!
På hemvägen är det lite stillsammare takt. Flinga vid vägkanten och Billy närmast mig. (Så det inte blir så mycket sniffande och pinkande för hans del)

6 kommentarer:

  1. Kan riktigt tänka mig Billy fara fram som den värsta stormvind, tur att Flinga kan ge lite lugnande stöd =)
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Ser inte precis stillsamt ut på sistas bilden så det verkar som om du fått motion idag

    SvaraRadera
  3. Så mysigt med skogspromenad och vilken fin mossa. Jag tycker t o m Billy ser rätt lugn ut.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Dearest Kajsa,

    Those two faces; they can read your mind I bet! Lovely dogs and how happy they can run around in the forest. Calm walking home with their human parent... Sweet dogs!
    Hugs to you,
    Mariette

    SvaraRadera
  5. Härligt med hundar och prmenader. Jag brukade ta långa promenader med mina hundar. Det var alltid skoj! (förutom när dom rullade i skit) Jag längtar verkligen att få vara matte igen!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera