Sidor

söndag, september 09, 2012

Watch the Witch...

Jag måste visa det här rara meddelandet jag fick på fb. Så här stod det: "Hej, eftersom jag städar min Facebooksida tar jag bort din kontakt. Lycka till"
Jahaminsann. Här blir man bortstädad. Akta du dig så du inte blir "ondad".
Nädå, det är en ytlig bekantskap så första meningen är helt ok. Till och med rart att liksom upplysa mig om detta. Annars hade jag nog inte lagt märke till det hela (är jag rädd)
Men "Lycka till" då? Är det jag som tillönskas detta eftersom jag nu åker ut i ensamheten eller nå´t? Kommer jag att bli otursförföljd? Är det bara en hälsning som blivit lite fel? Inte f*n vet jag.
Jag får försöka bära detta.
Nu börjar en sådan där vecka igen med sightseeing i flera skånska städer. I morgon tänkte jag hinna med åtminstone två!
Och så glöm inte:

4 kommentarer:

  1. Hmmm intressant! Jag har ingen aning om hur du ska tolka det men men ...... Min fb ligger i dvala, jag får nog gå en överkurs för jag får inte bort en del *problem*.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha :) Är det inte hon som ska ha "Lycka till" med tanke på att Häx kanske förhäxar henne av ilska? (skojar)
    Ha en härlig dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Bara du stannar här och inte får för dig att städa bort nig eller nån annan för HÄR behövs du ♥

    SvaraRadera
  4. Har också blivit bortstädad, men inte fick jag något lycka till..hmm.
    Kram ♥

    SvaraRadera