Sidor

onsdag, oktober 03, 2012

Alive

Jodå, jag finns fortfarande.
Lämnar hemmet tidigt och kommer hem sent.
I morgon blir Hex sektionsordförande i facket Vision.
Kunde ingen ana.
Kan man tro på följande inför kommande besvärliga situationer? Ska kanske ha den här som logga på mejlen till arbetsgivaren...

Och sen har jag en idé om att ha den här på dörren till kontoret på expeditionen. Fast den kan missuppfattas och så blir folk förbannade och det är ju inte bra...
Tror det är bäst jag går och lägger mig.
I morgon är jag nog hemma vid 23-tiden!

7 kommentarer:

  1. Lycka till i den nya positionen!Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  2. Dearest Kajsa,

    All the best with your job and some humor should be acceptable to everyone.
    Hugs to you,
    Mariette

    SvaraRadera
  3. Sista skylten har jag lust att sno och använda på min dörr när jag kommer tillbaka till jobbet.... om sådär 70000 år

    SvaraRadera
  4. Den första skylten passar perfekt. Lycka till nu med de nya uppdragen, blir säkert superbra.
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  5. Jag tror med din inställning du kommer att vara perfekt för jobbet! ;) Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Grattis, då var det klart. Du kanske ska ta det lite försiktigt med skyltarna nu i början ha ha.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Namnet Vision hade jag aldrig hört. Fick googla och såg att det var det nya namnet på SKTF. Byte av namn var kanske ett led att få flera att gå med i facket. Har det lyckats?
    Kram Karin

    SvaraRadera