Sidor

lördag, oktober 13, 2012

Ullared var det...

Uppe i svinottan - 4.30... Hex dog nästan. Tänk på att jag helst ska sova mellan 02 och 09. Baggi såg inte heller alltför kry ut så dags, Flinga var medvetslös och Billy låg på rygg i sin låda och undrade vad jag gjorde uppe.
Murre ville gå ut i ösregnet.
Buss till Ullared inga problem.
upp förbi bussparkeringen.

Problem. Det regnade nämligen och var kallt.
Kötid 1 timme och fem minuter. Hex dog nästan.
Hex fyndade normalt skulle man säga. Fick det som stod på listan utom skor så det var ju helt ok. (Nej inga foton för jag giter inte nu)
Ingen kö att tala om vid kassorna.
Buss hem inga problem.
Hex ska vila sig!
                   

7 kommentarer:

  1. Kö??? Det har jag inte upplevt men vi kör inte så tidigt *ler*. Ja jag förstår du behöver vila och djuren också för de fick väl en chock i morse :-)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Oj ..vilken dag! Gör nu som jag ikväll och lägg dig tidigt!! Hoppas att köandet var värt shoppingen.. Djuren undrade nog vad som tagit åt matte i morse, kanske gick hon i sömnen =)
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  3. Ja ...det tillhör att man tar en runda sedan...min var i september.....och även jag shoppade enligt lista, plus det där man aldrig vet man behöver....Kramen Lisbeth

    SvaraRadera
  4. Dearest Kajsa,

    Wow, that was an early rise! I'm more like you; a night owl. Guess because I was born at 1:00 AM... That's the time I came to life.
    Hugs to you,
    Mariette

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat, du klarade det!! Jag är sämst i hela landet på Ullared, jag är den enda jag träffat som inte vill åka dit igen! Två gånger har jag varit där och bägge gångerna blev resultaten icke tillfredsställande, milt uttryckt!
    Dessutom är jag en av de få som inte gillar shopping!
    Är hellre hemma i skogen och tvingar ner en katt i korgen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ullared... självplågeri. Jag kommer aldrig att komma närmare det stället än att se såpan på TV

    SvaraRadera
  7. Ullared...Hade velat göra ett besök där någon gång. Bara för att ha gjort det. Men...det ligger i fel landsända. Skulle bli en dyr shoppingresa för mig. Hoppas du har det bra.

    SvaraRadera