Sidor

fredag, oktober 15, 2010

Magert...

Egentligen började min dag med att Bagelidera satt bakom mig i badrummet och liksom måttade med käftarna. Sen bet han mig tämligen hårt i benet och så störtade han ut - AAAJJJ, kattsatan.


Magert var det med närvaron på jobbet idag. Två borta av familjeskäl, en kurs, en semester. Vi som var kvar låg i som remmar. Det fungerade hyfsat bra. Mim hade planer på att låta Rockstar byta arbetsuppgifter, men han visade sig vara jädrans motsträvig där. Jag tyckte han såg ut som en spaniel för att komma undan... Men, men - det löste upp sig fint och alla var klara när de skulle.


Jag hann en tur till simhallen och där var det totalt händelselöst ikväll. Egendomligt...


             

Det här är på pricken likt "Rockstar vill inte byta rum"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar