Sidor

tisdag, juli 20, 2010

Alla kryar på sig

"De justerade" har samtliga genomgått en förbättring, tycker jag.


Murre går ut och är bara lite halt. Och har ruvor på nosen...


Hilma vill leka och det gjorde hon med besked så hon öppnade en fingertopp till mig med sina skalpellklor. AAAJJJJ - nu är ju jag också justerad. Det gör ju svinont. Skinnfliken hängde där, så den fick jag dra av och sen strök jag nästan med av blodförlusten.


Cosmos tyckte han var vinnaren när de andra hästarna fick gå ut och han fick stanna kvar inne i det svala stallet och läsa tidningen. Han sa inte ett ljud. Vi var ute och gick lite och det tyckte han väl var aningen onödigt, för det stramar nog i knäet, men han är lite bättre i alla fall.





Och här visas Hilmas tassars innehåll, dvs skarpa skalpellblad färdiga att fälla fram för att öppna eventuella fienders blodådrar....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar