Sidor

torsdag, juli 08, 2010

Tammefan inte kloka

Här sitter man och läser sin lokaltidning på nätet. Och hittar det här: www.skanskan.se/article/20100708/SVALOVLANDSKRONA/707079873/1057/*/skolavslutning-med-prast-anmals Jag tror jag får spatt. Turligt nog är de flesta som kommenterat rörande överens - går ungarna i svensk skola så följer vi också svenska traditioner. Anmält va. Flytta till en skola som passar. Det finns ju massor av friskolor. Signaturen "Petra" vet inte ens vad hon är. Atteist minsann... Ateist skulle jag snarare tro. Men jag tror inte det heller.  Få vet vad det egentligen innebär. sv.wikipedia.org/wiki/Ateism Reda ut det den som kan....


Nu ska jag skita i det där "mångfaldstramset" och köra till Ystad för något mycket ogudaktigt. Jag tror jag ska anmäla mig själv, för det gäller tydligen att anmäla allt möjligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar