Sidor

tisdag, juli 13, 2010

Kattstillestånd...

Det är så varmt på nätterna att man inte kan sova. Fast Murre tyckte att jag sovit klart och gol som ett galet får ner i örat på mig kl.8.30. Han säger faktiskt inte något i stil med "mjau" utan "beeeäää". Mycket sött! Väldigt behagligt att vakna till...


Maken körde iväg och jobbade. Jag släppte ut hästarna och gav dem vatten. Sen kan man falla ihop i tv-soffan och titta på serier man blir snäll av...


Undrar var katterna blev av? Här hittar vi den första:



Hilma sover under skrivbordet direkt på golvet.


Nästa var inte heller svår att hitta:





Murre har slocknat på sängen. Kolla bakfoten...


Sen letade jag jättelänge efter Bagheera. Fanns ingenstans. Tills jag kikade under Murres sovplats:





Jaha minsann. Under Murre men fortfarande inte riktigt insomnad.


De tre sov på samma ställen hela dagen och anmälde sig inte till kvällsmat förrän ca kl 19.00...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar