Sidor

söndag, maj 09, 2010

Kurs i Turkiet!

Jaha, alla kom hit som de skulle trots visa farhågor. I vilket skick de kom hit är en helt annan sak... I vilket skick de är i kväll är ytterligare en annan sak. Vi har precis haft det berömda välkomstpartyt med god mat och vin och  då tycker åtminstone jag att man kan anstränga sig lite och klä sig någorlunda hyfsat och inte dyka upp i fleecetröja och urtvättade hemavklippta jeans med klättersandaler på fötterna. De flesta från oss hade faktiskt klättersandaler som "partyskor." Mycket tjusigt, men vad vet jag...


Jag bor som sagt alldeles själv, tack och lov för det. Förpasssad till "block F" där jag hittills har sett tre andra människor. Det passar mig utmärkt!


Vi har kunnat bada med lite god vilja idag - rätt så kallt för det var molnigt. I morgon provar vi att bada i havet.


Inga bilder har jag, men vänta bara tills jag kommer hem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar