Sidor

söndag, maj 30, 2010

Från ovan

Tar mig ur sängen redan 8.30!! Sen råkar jag lägga mig i soffan och se tv-program som man blir snäll av (och det kan ju behövas) Så småningom lyckas jag faktiskt så lite blomsterfrön och sen är det dags att hälsa på Rosa. Vi har ganska mycket att avhandla. Och i stort sett samma problem fast nu på skilda arbetsplatser. Rosa har en liten katt... han väger säkert sex kilo. Han går runt och kollar på en med gula ögon och man vågar inte skoja med honom. Han är rödstrimmig och faktiskt väldigt vacker.


Och omröstningen till schlagerfestivalen pågår för fullt. Tyskland verkar vinna. Jag tycker det är den bästa final på alla år. En eller två mindre bra låtar, ingen heldålig.



Den här besten sticker ut huvudet ovanför en i trappan hos Rosa. visst är han trevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar