Sidor

söndag, oktober 02, 2011

Award!

Jaha, minsann. Här får man en award direkt på söndagsförmiddagen. Den är trevlig! Nu ska vi se:
När ingen ser/hör mig så går jag omkring och pratar högt med katter och hundar om alla "världsproblem". Det mesta reder ut sig när man uttalar bekymren högt. Det beror nog på de goda lyssnarna!


Jag går aldrig hemifrån utan jag går nog iväg lite hursomhelst. Pengar och nycklar behövs inte alltid. Nycklar kan man nämligen gömma där ute på tusen ställen och sen behöver man inte bära på dem.
Ska jag jobba eller "möta fienden" går jag icke hemifrån utan smink och snyggare kläder.

Min blogg heter som den gör för att jag ser det där med häxa som lite provokativt - är det en lé kärring eller är det möjligen en kvinna som vågar stå på sig eller kanske en som ser lite utanför vanliga gränser?

Om jag vågade skulle jag rida fullblod på en galoppbana. Detta kommer det aldrig någonsin att bli tal om för nu är jag för tung och ramlar jag av en häst som springer i 70 km/timmen så är det nog slut med Hex...

Om tio år kommer jag att bo kvar här med hästar och hundar och ha lyckats som fack..... (vi får se)

Nu ska den här vidare... Hmmm.

Elna
Jeanette
Lilitha
Mickan
Lippe

Som vanligt med reservationer för att de redan fått den....

4 kommentarer:

  1. Dina tankar kring häxor är bra... för inget är ju självklart. Jag kan vara en riktigt elak häxa om det behövs (sällan) och en tuff stå-upp-för-dina-åsikter-häxa ibland (borde ske oftare)

    SvaraRadera
  2. Det är riktigt. Mak kan inte vara snäll hela tiden. Bara när det behövs =)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Häxor är det bästa som finns & speciellt Dá Hex *asg* Du kommer att lyckas med allt du företar dig!
    KramKramKraaaaaam!

    SvaraRadera
  4. Nja, men jag kommer att lyckas med något ;)
    Kramkramkraaam!

    SvaraRadera