Sidor

söndag, juni 28, 2009

Vacker som en dag!

Eftersom jag ofta och gärna kommenterar andras utseende är jag så klart själv alltigenom vacker, smal och har tjockt blont hår.


Nix! Här har vi problemen... Angående håret så säger jag som Dolly Parton när någon kallar henne dum blondin: "Jag vet att jag inte är dum och jag vet också att jag inte är blondin..." Skit i färgen, det var inte dit jag ville komma. Jag kunde lika gärna ha en kattunge fastsatt på huvudet. Pälsen på den överensstämmer med tjockleken på mitt hår. Gissa om jag kan ha svans eller andra uppsatta frisyrer? Never!


Smal har jag varit. 28 tum i midjan på jeansen, det var tider det. De tiderna är förbi för alltid och oåterkalleligt. Fast 40+ och försöka se ut som 20 det ser ju bara för anskrämligt ut, så det bryr jag mig inte om. Vad jag undrar är hur rumpan liksom har hamnat där fram och den därbak (rumpan alltså) inte längre finns. Var tog den vägen? Jag har läst att det finns ett slags trosor med inbyggd rövprotes så man ser ut som en brasilianska. Kan det fungera?


Jag skulle även behöva ett pannlyft på en 3-4 cm. Det är dyrt och jag får så fula ärr, så jag får nog skita i det också. 


Häxor ska  inte vara så snygga, så det så. 




Detta är jag!!


Om jag får säga det själv...


Dessvärre säger ingen annan det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar