Sidor

torsdag, december 23, 2010

Dan före dan före dopparedan

Fast nu har jag visst suttit här och skrivit och läst igen så det har hunnit bli lille julafton... Det ÄR underbart med jul! Allt städandet igår höll på att ta knäcken på min rygg. Diklofenac -ingen reaktion. En Tramadol då - knappt det heller. Jag har ju ännu ondare nu tycker jag. Ligga stilla? Lindrar, men svårt att kombinera med julstök om man säger så...


Det blev sanerat till slut i alla fall. Nu är det gran och skinka och knäck kvar. Undrar hur Baggi tänker behandla granen... Det kommer inte upp några gamla glaskulor från när jag var liten i den, den saken är klar. Maken har redan räknat ut hur vi ska binda fast den också.




Det här var Murres granhantering förra julen. Men nu...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar