Sidor

torsdag, mars 17, 2011

Änglar...

...borde ju inte förekomma här, men de skulle nog behövas i stor mängd eller åtminstone komma med hjälp. Inte till mig - det finns andra idag som behöver.
Jävla kämpande med den där månfasgadgeten förresten. Den var inte svår att hämta, men få den att passa... Den kröp utanför ramen hela tiden. Eller så kröp den på något annat håll. Sån´t mög! Nu sitter fanskapet där. Den har jag länge velat ha, men det gick inte på metrobloggen. Å andra sidan kan man inte ha animerade bilder i sidokolumnen här...

Inget (nästan) av det vi företog oss idag lyckades fullt ut. Är det kul kanske? Kollegan fick något sorts släpp och satt långa stunder och koxade i datorn och tryckte på en tangent en gång var 30:e sekund. På fel tangent... Sen koxade hon igen på resultatet och det blev ju inte så bra, nej. Hex steppdansade på golvet och gnagade i bordet. Vi kom absolut ingenstans. Jävla dag. Jag tar Baggi i hampan och går och lägger mig. Han högg mig förresten i foten tidigare i kväll. Hårt. Jag rullade en tidning och skulle gå till motattack, men han är inte dum i huvudet så han såg till att försvinna kvickt. Efter en stund kom han tillbaks och satte sig en bit ifrån och kikade på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar