Sidor

tisdag, november 22, 2011

Återkomsten

(Är det en bok eller filmtitel?) Skit i det. Nu är jag tillbaks efter en tvådagars kurs. Mycket kursande på sista tiden. Man hoppas att det kan resultera i så pass bildning att jag kan plåga elaka chefer i höst. Hah - det skulle jag älska!!
Jag vet inte om det har hänt så mycket mer. Jag tror inte det, allting verkar någorlunda helt och sig likt inomhus = inga Billyangrepp. Murre hade förstås pinkat en jättepöl i en av trasmattorna men det är mer regel än undantag...
Inte är det Murre precis för han saknar intresse för det där med sandlådor...

3 kommentarer:

  1. Rymlingen då... har han hållit sig lugn? Han är allt min lille favorit :)

    SvaraRadera
  2. Det är tur du finns där i min bloggvärld och kommenterar och läser =))
    Du måste ju vara rena fackpampen snart..efter all utbildning. Murre kanske behöver mattremsor i sandlådan istället =)
    Kramen!!

    SvaraRadera
  3. Sv Hulda: Han är noga vaktad - men den spetsiga nosen är alltid i hallen och kollar möjligheterna så vänta bara.

    Sv Helena: Mnja, jag lär mig allt jag kan...
    Det där sista är inte alls någon dum idé, inte alls.
    Kramar!

    SvaraRadera