Sidor

fredag, november 18, 2011

Ivägskickad

Jaha, då är maken (för en timme sedan) ivägskickad på näst sista filmdagen. Det närmar sig alltså slutet...
Hittills inget regn och/eller andra blöta upplevelser - för Vincent tänkte jag då...
Här blev så tyst att jag är förvånad. Hundarna "bet ihjäl" varandra en stund, men nu har de somnat båda två.
Aha - då kan jag välja på följande: Tvätta dukar och gardiner till advent som är om en vecka, bädda rent, sanera hundhår, damma, dammsuga, tvätta golv, rensa upp i alla hästboxarna osv.
Jag kanske får vila mig lite först...

5 kommentarer:

  1. Det sistnämnda låter som en lysande idé:-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du vet hur det är... Ibland måste man försöka vakna för att orka somna

    SvaraRadera
  3. Oj vad jag längtar till advent..Men om du städar lite nu och då och vilar däremellan så säger det bara swisch.. och allt är gjort..eller..hihi. Ha en bra kväll, vad det än må bliva.
    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Egentligen ska här inte vilas alls... Men jag är rätt så bra på det och sen får jag göra allting på komprimerad tid.

    SvaraRadera
  5. Vila *skönt* det kan man aldrig göra för lite av :)
    KramKramKraaaaaam!!!

    SvaraRadera