Sidor

onsdag, november 30, 2011

Kalenderbitaren(!)

Detta ord har fått en ny innebörd. Makens 2012-kalender blev ju illa biten...
I morse vände jag ryggen till och vattnade blommor och då hade Billy knipit 2011 års almanacksbok och tagit upp den i soffan för att läsa igenom den. Han tar upp speciellt högtidliga saker i soffan och sen har han liksom "fest" där.
Den här kalendern kom undan med blöt pärm och inga skador.
Men ikväll hade min kalender hamnat i soffan... (HJÄLP) Maken återfann den utan skador och även utan telefonboken?! Var kan den delen ha blivit av? Köket hade ju varit fullt av papperstussar om den blivit avlivad. Vi fattar inte detta. Jag har letat bakom och under soffdynorna - ingenting.
...och den här avslöjar ingenting....

5 kommentarer:

  1. Magröntgen kanske...Som med Gulle och lottlapparna =)Men sån rackare han är. Han har väl knappast grävt ner den någonstans eller gömt den...
    Kramen!!

    SvaraRadera
  2. Vet du vad, jag tycker han ser mätt ut.
    Kul att du hänger med på min show off:-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Detta är en gåta... det finns inte en chans att han slukat den utan att en enda papperssmula syns. Och var är spiralryggen månne?

    SvaraRadera
  4. Inte kan det vara en liten valp som ser så oskyldig ut ... hahahaha :D

    Vad skulle vi göra utan våra älskade husdjur :D

    SvaraRadera