Sidor

fredag, juni 11, 2010

Inomhuspyssel...

Å så kör man till sjukgymnasten igen... Jag fick göra hemska magövningar så det kanske kan stärka musklerna kring korsryggen. Jag dog nästan. Kommer det att hjälpa då? Näh, Tror inte det.


Hemma igen höll jag mig undan tills maken och en granne hade lastat hingstarna och kört iväg med dem till träning i stadstrafik. Jag menar, vi måste ju ha någon överlevande som sköter övriga djur ifall, ifall...


Nädå, men jag behövde göra gratulationskort inför helgens studentuppvaktning och 50 årsfest x två (med cowboytema) Det tog tre timmar - blir en timme per kort.


Maken och granne och hästar kom hem igen hela och rena. Hingstarna hade skött sig exemplariskt och inte brytt sig ett dugg om vägarbete och långtradare. Duktiga!!





Tre timmars jobb.






Tre timmars vila. På mina nystrukna gardiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar