Sidor

torsdag, juni 24, 2010

Nya problem


Det finns problem numera som man inte hade förr... Här är lösningen på ett som jag först nu fattar att jag har: www.metro.se/2010/06/23/74527/ta-kontroll-over-livet-efter-doden-pa/ Ett nättestamente!! Ja, det vore ju något. Min idé som jag i och för sig tycker vore bättre är att hitta en lika vass kompis som kan skriva ännu värre inlägg i mitt namn. (Kan bli lite problem här...)


Nu skiter vi i det. När jag var och veckohandlade i eftermiddags och fick vänta trettisex nummer eller så på att komma till kassan så tittade jag i tidningshyllan. Vad det finns tidningar! Om all möjlig skit. Och många gånger får man en obegriplig "present" också. Det är bara skit det också, men man får ju betala dyrt för den. En pocketbok till exempel, eller läppglans? Solglasögon? Ett linne! Charlotte Perelli var avbildad i det jävla linnet och man kunde välja om man ville ha ett svart eller vitt... Tränings-DVD. Eller boxnings-DVD någon?


Sen vänder man sig om och ser på barntidningarna. Det är ungefär samma där. Disneyprinsessor i en plastbubbla som var helfärgad så man inte kunde se vilken prinsessa det var. Dösmart!



Gäsp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar