Sidor

torsdag, november 04, 2010

Aldrig...

...har det varit så mysigt som i min säng kl 8.00 i morse. Då var det meningen att jag skulle lämna densamma, men det var ju för gräsligt svårt. Ute regnade det och blåste halv storm. Det var inte ett dugg lockande att stiga upp. Jaha, men det fick jag vara snäll att göra.  När jag kom till jobbet kl 10 tyckte Mim att jag såg sömnig ut. Mmmm...


Hamnar i "stormen" på eftermiddagen. Receptionen alltså. Lugnt och städat tills plötsligt PANG allting rasar ihop, galningarna börjar ringa, ett par har vi redan på plats personligen - de hamnar hos kollegan, jag får samtalen, klockan går, posten ska lämnas - jag staplar paket upp till hakan och löper iväg in till avstjälpningsplatsen...  Jag känner mig som en "fjåne" för jag kan knappt se över pakethögen.


Tur jag hade en lugn kollega därute, receptionen är för jävlig att vistas i och det mesta är numera svårt och jag är för långsam...







Och här visas Hex i receptionen - borde vara dö´skallar på huset, men det kan jag ju fixa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar