Sidor

söndag, november 21, 2010

På åttonde dagen...

...visade det sig vad som fanns i Murres bakben. Inte trevligt, men väntat. Inflammerade kattbett ger intressant utbyte kan man säga. Jag tryckte ut var och blod och Murre var arg för att jag höll fast honom. Sen resonerade vi om saken och han upptäckte att nu kunde han ju faktiskt gå ganska bra. Lite räkor från smörgåstårtan fick honom att bli så pigg att han tyckte han kunde gå ut!! Glöm det...


Makens födelsedag var stillsam och bra med gäster i två omgångar. Smörgåstårtan stod på köksbordet och vi satt i finrummet. Plötsligt kom Philip 6 år och meddelade att "katten äter tårta." Jävlar. I köket satt Hilma och försåg sig med en skiva skinka från smörgåstårtans hörn. Jag tog undan den och lite runt omkring och gav Flinga skinkan och Hilma räkor den här gången instängd på kontoret...


Maken fick fina presenter - jag blev väldigt glad för dem!!



Stjärndraperi som jag genast monterade upp på kontoret





Och ett hjärta som kom upp i finrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar