Sidor

onsdag, november 17, 2010

Tar sig nog igenom...

....slagsmålssviterna alltså. Murre tycker att han lika bra kan överleva detta också. Nu äter han mjukmat någorlunda hyfsat och spinner när man klappar honom. Snälla vänner har mejlat och undrat hur det är med honom och sänt uppmuntrande hälsningar! Jag klippte bort torkade blodtovor ur hans päls i kväll, för tvätta en katt kan vara farligt. Han påstod att det gjorde ont när jag klippte, men så värst nära örat vågade jag inte ta. Jag har svårt för att tro att det kan göra ont på örat om jag klipper av lite päls från bogen... men han morrade dovt under tiden och klappade till mig över fingrarna när han blev trött på det hela. Bakbenet är rejält svullet - undrar om det ska klara sig utan en penicillinkur. Gissa om det blir kul att få i honom det i så fall...


                   

Ett exempel till - klistra ett på Murres öra kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar