Sidor

onsdag, november 17, 2010

Tideräkning

Skulle inte upp förrän 7.30 i morse eftersom jag började kl 9.00. Så bra, då kan man ju sova längre och vara piggare. Om man går och lägger sig i vanlig tid, ja... Inte 01.10. För om man sen ska läsa en stund så somnar man inte förrän kl 01.30 och så blev det ändå bara sex timmars sömn fast jag skulle upp senare. Jag kan inte fatta hur det gick till. Dessutom skulle vi ha personalmöte och nu är Hex både skydds- och fackombud så där kunde jag inte sitta och se dum ut. Jag var briljant om jag får säga det själv. Personalassistenten såg dyster ut, men chefen "ville höra mig tala." Och tala är jag bra på...


Murre låter hälsa att får han Sheba kan han tänka sig att äta. Bakbenet är svullet och örat ömt. Men nu kan han ta sig upp i lådan och det är ju trevligare....


Hilma vill också ha Sheba. Bageera äter upp Hilmas vanliga mat. Flinga äter upp Bagheeras. Hilma äter hundmat ifall hon inte får Sheba. Jag har hört att det är för lite protein för katter i hundmat. De kan bli blinda. Maken ville lösa det hela genom att "köpa blindglasögon."


Jag går och lägger mig. I tid!




Fast Murre fick "med Ishavstorsk"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar