Sidor

måndag, november 29, 2010

Award... 7 bekännelser

Här blir man utsatt minsann... Lilitha har varit så vänlig


att skicka en award - sju "bekännelser" man ska göra. Sju andra ska sedan utsättas för detta. Vilka ska jag fundera lite på...


Jag HATAR psykologer nå´t så fruktansvärt blint. Min livsuppgift måste vara att skrynkla till dem så de aldrig glömmer det.


Jag är ofattbart lat... Älskar att ligga på soffan och se tv - eller ligga i sängen och läsa böcker - eller sova.


Jag sitter vid datorn och skriver eller animerar bilder medan dammet växer till sig på golvet och tiden går.


Att ge bort en riktigt väl vald present är roligare än att få en.


Jag är fruktansvärt långsint och glömmer aldrig någonsin en oförrätt...


Jag är snällare mot djur än mot människor.


Jag kan göra en historia levande så folk skrattar!



Jaha och när ni nu vet detta: Trevligt så länge ni läste bloggen. Det blir kanske massflykt nu...






Murre och Hex!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar