Sidor

lördag, september 17, 2011

Höst blev det

Se så mycket jag fick gjort när maken var borta. Ny design här - höst... Ute är det inte mer än +10 grader, så det kan ju passa bra.
I alla fall: Gått med hundarna, dammat, tvättat lite, sanerat fönsterkarmarna, mockat i alla boxar, delat ut hö och havre, sopat stallgången och så kommer jag att få laga middag också.
Jag tycker jag börjar känna mig utsliten...
Ssssuuuuckk...


...och då är jag tillbaks efter ett uppehåll bestående i att valpen pissade på mattan utanför kontoret. Nu är aset den lille vännen inte liten längre och pissmängden blir därefter. Länge sedan detta hände...

9 kommentarer:

  1. Hahaha.... du är allt värd en lugn kväll.
    Å så fin din höstblogg är. Jag har tjuvstartat liiite.... men väntar på mera höstfärger ute. Vi har ju trots allt +12 grader ;)

    SvaraRadera
  2. Oj jag förstår att du blir överansträngd och stackars "valpen" råkade läcka:-) Cool bild, jag gillar strutsar och speciellt äggen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Sv Hulda: Tack! Här är det egentligen grönt ute, men det handlar inte om många dagar till.
    Kram!

    Sv Elna: Hmm, kanske överdrev lite ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken energi du har i dig.
    Efter en veckas semester blev det till att jobba på helgen. Med andra ord så åker jag alldeles strax och jobbar......

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Då hoppas jag du också får en bra dag trots jobb!!
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Såå höstfin bloggen blev =) Och som du skrev nu börjar han bli större och då är det inte bra att kissa inne..
    Hoppas du fick kvällsvila senare på dan !
    Kramen!!

    SvaraRadera
  7. Tack!
    Nä, inte så bra. Mängden som produceras är liksom väsentligt större numera...
    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Oj nu snackar vi flitiga Lisa ° ingen häxa längre! Det där var riktigt bra jobbat Dá Hex :D Men nu tycker jag att du har gjort dig förtjänt av en låååång rast :D
    KramKramKraaaaam!!!

    SvaraRadera
  9. Jag sov i soffan på kvällen :)
    Kramkramkraaam!

    SvaraRadera