Sidor

torsdag, februari 25, 2010

Inte så nervklen...

Att Tre Kronor ska behöva spela när jag ska köra till jobbet är väl ok, men när jag skulle höra slutet på matchen på radion och kollegan inte höll truten en sekund då blev jag sur. Får man slå sina arbetskamrater? Det borde man få i vissa fall... gärna med något hårt så effekten satt i länge. Sen "trillade vi ur" turneringen till råga på allt.


Damernas skidstafett var trevlig att se. Man behövde inte få hjärtsnörp utan de gjorde en bra insats helt enkelt.


Minst silver i curling damer!!


Ishockey Finland/Sverige pågår. Jag tvivlar på att vi får något brons där... Fast just nu blev det visst 1 - 1!!


Jag får gå och lägga mig oavsett resultatet där...


                        

  ...för den här väntar (bilden har jag nog hittat på en av Vickes gamla sidor?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar