Sidor

fredag, februari 12, 2010

Massa problem

Nu börjar problemen hopa sig. Vad är tidsskillnaden mellan Vancouver och Sverige? Jag kunde ju kollat det nu, men det gitter jag inte. Tio timmar kanske? Då har vi till att börja med själva Os-invigningen som sänds kl.03.00 - 06.00 på lördag. Är detta roligt kanske? Då kommer jag att somna ett par gånger. Det kommer repris kl. 11.00 på lördagförmiddagen, men det är ju fusk för då har det hela startat redan. Det är åtta timmar efter vår tid i Vancouver -jag kollade i alla fall. Det medför att man kan se någorlunda direkt på eftermiddagen och sen kväll. Fast man ska visst jobba också... Det blir två problematiska veckor. Jag som älskar sport! När jag sitter invirad i en varm filt hemma och tittar alltså...




Det var ju en ynklig bildstackare jag hittade...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar