Sidor

fredag, april 23, 2010

Slipper aaaa coaching

Ledig dag och det var ju tur så man kan vila sig från idiotierna...


Tidigt i morse körde jag till sjukgymnasten och det ger ju vissa framsteg med den där akupunkturen. Men det ville till ett "djurförsök" för två veckor sen som tydligen satte igång någon sorts bättre läkning därinne.


När jag kom hem tyckte Murre fortfarande att det var tidigt, så vi la oss en stund och han skulle sova i solstrimman.


Huset var tomt och tyst så jag tog itu med deklarationen. Det blir kvarskatt på den fast jag filade till den så gott det gick och med viss experthjälp. 


Och så krukväxterna: Solen sken som bara den ute, men det var absolut svinkallt i vinden. Jag planterade om tio stycken till idag, så nu är nästan två tredjedelar klara.


Sen gjorde jag kaffe och satte mig i soffan med det och då kom Flinga och skulle ligga (!) bredvid. Sen somnade hon i solstrimman där.


Man blir snällare av att vara hemma...





Kräver sitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar