Sidor

söndag, mars 18, 2012

Den sanna sanningen

Om man nu läser kommentarerna från förra inlägget så var tydligen allt lika (o)sannolikt.
Så har jag det varenda dag. Inget att förvåna sig över...
Turligt nog, får man ju ändå säga, så var det den försvunna hundralappen som inte var sanningen. Av någon anledning så visste Isa det...
Allt annat är så sant så. Det kom två uniformerade poliser i målad bil, parkerade utanför och klev in. Myrans man kom samtidigt från annat håll med rosor och allt och tågade efter dem.
Någon har helt ostraffat sagt till någon annan "jag anstränger mig faktiskt för att tycka om dig".
Visst snor folk toarullar...
Allt det andra är också på riktigt fast man skulle kunna tro att det är filmscener.
Så är det!!

4 kommentarer:

  1. målad bil... hm... intressant!
    kram från ett grått dalsland där knappt en polisbilssignal skulle höras igenom detta kompakta morgondis//

    SvaraRadera
  2. Shit jag hade fel *sur* Men bättre lycka till mig nästa gång :)
    KramKramKraaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. Jaha nu har jag missat ett av dina inlägg igen gnäll, gnäll och åter gnäll. Jag har fått någon skum fördröjning sen någon gick på tangentbordet.
    När jag läser förra inlägget går tankarna genast till Gökboet, konstigt *ler*.
    Ha en fortsatt skön söndag.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jaha.. det kunde man ju tänka sig..Det mest sannolika var mest osannolikt =) Mycket konstig dag iaf =)
    Kramen ♥

    SvaraRadera