Sidor

torsdag, mars 08, 2012

Spiderman(?)

Vad det gäller Hex blev inte så mycket gjort idag, men det finns andra här som inte har legat på latsidan:
Titta då, visst har han (?) varit duktig!! Vävt allt detta idag. Antagligen satt han och ritade i förmiddags när jag tog förra bilden - då när han såg lite hoptorkad och trött ut.
Det här är alltså mitt i köksfönstret... Jag är  ju inte odelat förtjust i att ha en medelstor spindel framför ögonen när jag diskar, men nu har jag inte riktigt mage att riva ner allt hans jobb.

5 kommentarer:

  1. Det betyder tur att ha en spindel inomhus.

    Han trivs bra där :D

    SvaraRadera
  2. Vackert arbete. Han får väl bo där tills det är varmt nog att släppa ut honom *ler*.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Guu den är ju superstor, bara den håller sig i fönstret och inte swingar iväg nånstans =)
    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Precis så brukar jag också känna. Tänk vilket jobb... Jag skulle gärna ha konstverk på mina fönster så jag slapp putsa dom för nu börjar det verkligen bli dags

    SvaraRadera
  5. Han får bo kvar - jag får fortsätta vara lite rädd när jag diskar :)

    SvaraRadera