Sidor

söndag, mars 25, 2012

En del...

...hann jag ju med idag. Det berodde på att man fick masa sig upp en hel timme tidigare och eftersom jag brukar gå upp vid halvelva så var det inte så roligt.
Dammsuga orkade hann jag inte.
Det blev sol och vindstilla i dag så jag lyckades räfsa i rabatter och börja släta ut alla mullvadshögar.
Trädgårdsinspektion visade att allting tycks ha överlevt vintern. Till och med kaprifolen som Billy slaktade så hårdhänt i höstas. Nu gäller det bara att valpsäkra den och det kan bli svårt.
Strax före kl tre masade maken sig ut så vi kunde spänna för hingstarna och köra en tur. De gick alldeles utmärkt fast de inte sprungit några längre träningsrundor i vinter.
Maken fick för sig att fotografera mig med hundarna - han ville se hur pampig Billy är sa han. Ursäkta att jag och Flinga kom med på bild...
Det är bara det att Flinga är vackrast!

4 kommentarer:

  1. Ni är fina alla tre ♥
    Längtar till jag får börja räfsa här med.
    Kramen ♥

    SvaraRadera
  2. Makar kan vara rätt klumpiga ibland *ler*. Jättefin bild på er tre.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Maken kan uppenbart hantera en kamera.

    Ni har verkligen fina hundar :D

    SvaraRadera
  4. Molto belli i tuoi cuccioloni!! buona giornata....ciao

    SvaraRadera