Sidor

onsdag, mars 14, 2012

Paketet innehöll:

Jag fick ju rolig post igår! Blommor från Elna samt fjädrar till påskhattarna!!
Mycket fint!
Dessa skatter förvaras i den absolut katt- och hundfria delen av huset.

Och så är det ju sista gången "terminator" fyller månad idag. Elva månader blir han. Stor som ett hus. Hjärna som ett russin. Han fick syn på sig själv i den stora hallspegeln tidigare ikväll. Han hade aldrig sett något så stiligt. Han nosade på glaset och tänkte efter. Sen försökte han titta bakom spegeln. Jag ställde mig bredvid så han såg mig också. Minen när han tittade i spegeln och så på mig och så i spegeln igen var obetalbar. Hans hjärna gick på absolut maxkapacitet. När jag vinkade så det rörde sig på samma sätt i spegeln var det som om han fattade i alla fall nästan hur detta kunde hänga ihop.
                                                                      
Stekt falukorv och ett torkat grisöra fick vara "tårta".
Och sen ser vi på tv i husses knä! (Och sprätter med benen och krafsar och kliar och försöker ligga på rygg och slicka i ansiktet och bitas och flåsa och kränga med kroppen och bli djupt sårad och mycket besviken när man inte pallar mer utan släpper ner honom på golvet) 

6 kommentarer:

  1. Jag tror inte han har insett hur stor han är, men söt är han valpen alltså *ler*.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Elna skrev vad jag tänkte. Kram till sötprutten

    SvaraRadera
  3. Fina presanger =)
    Billy är helt klart ingen knähund längre, även om han tycks tro det.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. He believes it is a tiny puppy ..!!!!!

    SvaraRadera
  5. Valpen är inte så liten längre. Men blir bara vackrare :)

    SvaraRadera
  6. Sånt ska ju firas. Den lille bebisen :D Grattis på denna dag önskar alla djuren och jag här.

    Visst är de för sköna när de kikar i spegeln ... hahaha. St. Bernharden som jag hade innan dessa tittade ofta i spegeln.

    Vad roligt att du gillar det jag skriver. Jag gillar din blogg också :D

    SvaraRadera