Sidor

måndag, februari 28, 2011

Bara försvann

Jag visste det (också.) Olivia och jag skulle nu kämpa iväg varsin beställning av varor med det där satans nya systemet som jag var på kurs om förra veckan. Först gick det ganska bra. Jag hade min själ en inloggning fast jag inte visste om det. Undrar var den har kommit ifrån... Inte på mejlen eller så i alla fall. Jaha, Olivia har fuskprovat lite förut och kunde sända iväg en beställning tämligen smärtfritt. Sen hjälpte hon mig och så långt var allt bra. Jag får ju medge att varorna var överskådligt upplagda. Skicka beställning, skriv "tacksam för att. snarast" till chefen, ok. och så vänta. Hände inte ett skit på hela dagen. Kl 16.30 ringde Olivia chefen och undrade om hon missat att godkänna ordrarna. Nejdå, hon höll på... (Hon brukar vara snabb att fixa sådant) Olivias order dyker upp och har hoppat vidare till "inköp". Men min då? Kl 16.50 ringer chefen tillbaka. "Jag har gjort av med Kajsas beställning, den bara försvann och jag kan inte hitta den igen". Jamen jag får spunk alltså. Gissa vad jag ska göra i morgon förmiddag?






En del grejer VAR bättre förr. Det hederliga pps-systemet t.ex. (papper,penna,suddgummi) Det är roligare med datorn, men jag undrar om det går så mycket snabbare i detta fallet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar