Sidor

måndag, februari 21, 2011

Halvfart

Efter att ha legat stilla hela natten (mer still än vanligt) så tog det en bra stund innan jag kom ur sängen. Smidig som en låglandsko minsann! Så ett par tre värktabletter och sen provar vi komma-i-bilen-tricket. Det hade min själ varit en mus i bilen så jag satte in giftlådan i bagageutrymmet. Hah!


Om jag gick med korta steg starkt lutad åt höger kunde jag ta mig fram riktigt bra... Det såg lite märkligt ut, men vaddå? Och så får jag jobba med "lägga-sig-i" och det blev jag ju inte gladare av - inte han heller kan jag säga. Vi höll i alla fall fred hela dagen. Klockan pinglade tämligen flitigt. Numera står det "brådskande" eller så under den, vilket föranledde en farbror att ringa på och vilja lämna ett brev. Jag väntade och såg om han överlevde det eller han skulle bli anfallen av den rasande receptionspersonalen...  Mim blev riktigt skitförbannad när två stycken på varandra följande kunder rapade högt och ljudligt när de pratade med henne. Vi diskuterade om det var bäst att ta ett papper och fläkta med eller om man rentav skulle ta den där sprayen som står på toa och spraya dem en dos i snudan när de gör så.


Gissa vem som blir tvångsplacerad i buren i morgon? Jag tror jag hänger i hörselskydden så är saken klar! Det nyttar ju mot telefonterror också när jag tänker efter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar