Sidor

torsdag, februari 24, 2011

Ledig torsdag

Ledig och ledig, men jag tjänstgjorde inte borta alltså. 


Stor del av dagen gick åt till städning som vanligt. Tyvärr fick jag till slut ge upp försöken att hålla Murres pisstrix i herdemattan stångna, så idag åkte min (före detta) fina vita herdmatta ut, svårt märkt av kattpink och rengöringsvätskor. Var goda att observera att det står en ren kattlåda däruppe också, men mattan har varit bättre tycker Murre. Jag tvättade golvet flera gånger för att få riktigt fräscht där. Nu får vi se om HKH Murre behagar använda lådan som han ska.


Och så var det möte i den underjordiska verksamheten i kväll. En av deltagarna hade gjort misstaget att ta mig för snäll och därför skickade hon mig ett "knäpp-på-näsan-mejl" för en tid sedan. Jag svarade så fint på det och hon försökte käfta om det nu också. När jag var klar rådde inga tvivel ifall jag är snäll eller ej. Vissa började flacka med blicken och ville inte titta på mig för jag var rätt förbannad... Vi hade två inbjudna från distriktet också och de sa att "Kajsa verkar ha bra ordning på papperna" Hah!





Som sagt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar