Sidor

torsdag, juni 30, 2011

Sista kvällen...

...före sista dagen före semestern!!! Jag ska stå ut en enda dag till och sen är det fem veckors ledighet!!
Mhmm, idag hade jag det ytterst tveksamma "nöjet" att se Vanda förlora sig i ren idioti (bådar gott detta...) trots att både jag och en till uttryckligen sa till henne att hon var fel ute. Men sen minsann kunde man beundra Ullrichs eminenta hantverk. Snyggt! Något att glädja sig åt!
Ska vi inte ta en äcklig historia? Jooo, det ska vi.
Bagheera behövde gå på lådan efter mjukmatsfrukosten. Han grävde ett fint hål och satte sig tillrätta. Resultat uteblev inte om man uttrycker det så... Dags att "spola". Baggi brukar alltig krafsa lite på väggarna och lådkanten också för säkerhets skull. Som tur var fick jag se att en mystisk liten fläck uppkom på tapeten... Baggi hade grävt lite djupt och fått kattskit på ena tassen. Detta "klinte" han på väggen. ÖÖÖRRRK!! Hex sanerade väggar kl 06.50 på morgonen. Tur jag fick se det och kunde ta hand om det genast.
Bild till detta är given:

Jag kanske blir bättre om jag får vila upp mig lite...

8 kommentarer:

  1. Hahahahah!! Någon som behöver semester NU!?

    SvaraRadera
  2. Det är kanske misslyckade lådbesök jag skulle behöva semester ifrån =)

    SvaraRadera
  3. Shit happends.... hahahaha! Skönt att du ÄNTLIGEN ska få vara lite leeedig!

    SvaraRadera
  4. Blev det tassanering också???
    Snart är du där...SOMMARLEDIG!!
    Kramen!

    SvaraRadera
  5. Sv Hulda: Här hände det "på riktigt" =)

    Sv Helena: Nä, tassen var redan rentorkad på tapeten såvitt jag kunde se...
    Nu handlar det om timmar...
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Hahahaha jädra Baggi, han är hyss mästaren själv. Man kan ju helt klart ha roligare sysselsättning så tidigt på morgonen :)
    KramKramKraaaaaaaam!!

    SvaraRadera
  7. Det är ju han som ska åstadkomma en sådan grej... Tur jag fick se det meddetsamma.
    Kramkramkraaam!

    SvaraRadera
  8. Det är faktiskt väldigt skönt och bra och praktiskt med katter när de kan gå på toan. Tänk vad kattsand man sparar på detta :D

    Men att sanera väggar kan man ju få slippa ....

    SvaraRadera