Sidor

söndag, oktober 11, 2009

24 hour

Det kan hända att vissa ting inte kan förklaras. Men detta borde gå. Jag klarar det inte. Om någon har lösningen så hör av er.


Problemet: På (den dyra) ansiktscremen står: "24 hour cream. Apply to the face morning and evening" Men då är det ju 12 timmar. Den lovar ju effekt i 24. Eller? Är det kanske för att man hela tiden ska ligga före, så inte effekten avtar? Jag kan inte heller fatta hur en kräm kan "reducera rynkor med 35%" Från när då? Eller: "se yngre ut" Än vem då och om det handlar om mig -yngre än nu eller yngre än om jag inte använde någon kräm eller yngre än jag borde se ut. Vi kan skita i det. 24 hour var ett litet varuprov för jag köper aldrig särskilt dyra märken ändå. Jag använder en i medelklass som är helt oöverträffad.


Inget vidare väder idag. Murre satt på trappan och väntade på att arken skulle komma och hämta honom...



...alternativt att vi skulle släppa in honom.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar