Sidor

tisdag, oktober 06, 2009

Måndagsex.

Då var det måndag kväll. Det betyder att måndagen är slut. (Gud vad djupsinnigt, man blir ju mörkrädd...)


Chefen var tillbaks efter en kurs på Kreta! O´trevlig karpte på honom ett bra tag ifall de hade haft tid att höra på föreläsningarna, om de haft mulet väder, om de fått någon mat osv. Det var riktigt kul. Jag satt bredvid och flinade och sa "du får på pälsen, chefen" O´trevlig gick iväg en stund men sen kom han tillbaks och jag sa: "ska du anfalla igen?" "ja, det ska jag". Så jag stannade och flinade vidare. Chefen kan ha det. Han är inte jättepopulär som tidigare meddelats. Men jag vädrar morgonluft. Han går i pension 31/10!! O´trevlig har däremot blivit ganska acceptabel, tycker jag. Hängde alla med där?


Tänk på detta när jag  broderar ut ämnena lite väl mycket:


                         

Jag tycker den är väldigt sann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar