Sidor

lördag, oktober 17, 2009

Orafissen even

Jag trodde jag var väl bekant med branschens fackord. Tydligen har jag missat något...


Finns det någon språkkunnig som kan förkara denna överskrift så vore jag tacksam. Den finns att läsa i en av våra kundloggar och är skrivet av "esset" som jobbade på annexet i grannkommunen. Va´ fan betyder det? Det står där på fullt allvar, men ingen kan knäcka vad som menas. Fackman va -kyss mej i rumpan.


   

Kund som jobbar på ett av ortens största företag hade besökt Esteban i går. Han uttryckte bekantskapen så här: "Vad är det för en jävel ni har där? Honom vill jag aldrig se igen" Det ligger ju en del i det...


Esteban frågade efter bilfirmor i dag!!! Han ville gärna ha en BMW... Det skulle jag också gärna haft -tills det var dags att serva den vill säga. Gissa var den arga kunden jobbar? Vad kan vara ett av ortens största företag? Bilfirma! Gissa vart jag skickade Esteban?! Det var ínte så  snällt, men är man häxa så är man...


                                                                               








                                                                                                                                                                          





    


           





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar