Sidor

fredag, oktober 09, 2009

Blåst -del två

Nu fortsätter den osannolika historien:


Esteban var förbjuden att lämna jobbet i förtid igår. Han har på sina sex veckor hos oss inte lyckats jobba en enda utan frånvaro.... Men. Så plötsligt kl 14.30 blev hans morbror sjuk hemma i sydeuropa. Esteban var tvungen att ta bussen hem till sig?! Hmmm, undrar om han inte köpte den där bilen istället...


Idag var han på plats igen. Han fick syn på mig och meddelade att han var stressad. Det var lite taskigt sagt tycker jag. Jag med mitt blida sinnne som stödjer och uppmuntrar honom hela tiden. 


Han gör så skitdåliga jobb så jag tror inte han har den utbildning han uppgett att han har. Jag tror det inte.


Nu är det dags för "morden i Midsomer" på tv 3. Där knipsar de väl en tre-fyra stycken igen. Det borde vara helt avfolkat på det stället.


            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar