Sidor

lördag, oktober 03, 2009

Två aviga, två räta

Sjukdomsdrabbat på jobbet. Kan det vara  influensan? Skitsamma, det blir en massa problem för oss som är friska. Självaste häxan fick se hur Esteban hanterar sitt yrke och det var nog det sämsta jag sett under 25 år. Man blir alldeles tagen...

Men alla de där åren renderar en gåva från arbetsgivaren. Jag valde ut den idag. Fin!


Den fruktade katten Hilma som saboterade min tv-fåtölj för ett tag sedan hade idag gjort en "stek" i den nyinsatta kattlådan. Det kan ju vara värt att glädja sig åt. Jag har visat henne bilden på hur hon åker runt i tvättmaskinen och detta budskap har gått fram.


Vi förväntas köra sista bröllopet för säsongen i morgon. Det ska bli regn och blåst. Usch, det är jag inte alls pigg på.


              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar