Sidor

tisdag, januari 25, 2011

Ensam kvar..

Här chattar man på Facebook som en annan tonåring och det är SÅ kul. Passade bra. Maken har förlöpt hemmet och sätter säkert i sig en massa kakor och jag vet inte vad där han är. Under tiden jag skriver river Baggi ihjäl en fåtölj... Undrar hur den mår egentligen. Lilla söta kisse kommer fram och visar sig ibland överströdd med lösa trådar. Han provade att boxas med Murre också, men det uppskattades inte...


Två stycken hemma från jobbet idag. Sen körde Lina till läkaren vid lunchtid för hon mådde inte bra. Henne ser vi nästa gång om en vecka. Sjukskriven... Mim ska ha semester från och med torsdag. Hur var det nu: "Tio små tekniker  skulle gå på bio, en gick till doktorn och så var de nio" eller så där någonting. Undrar hur sista versen blir... "En liten häxa är nu ensam kvar, hon ringer till bemanningen men får inget svar."   Den bistra sanningen är att jag får komma tidigare i morgon och vara moraliskt stöd till två av våra nyanställningar. Gör inte så mycket. Jag sover vid skrivbordet och säger "det ordnar sig" och "det skulle jag också gjort" och "det går nog bra" på rätt ställen, så är de nöjda. Visst är jag hemsk... 




                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar