Sidor

måndag, januari 10, 2011

Överlevde...

...första arbetsdagen fint. Fast lämnar man sitt rum nära en vecka så är det fantamej helt renrakat på grejer när man kommer tillbaks. Jag får allvarliga anfall av det där och eftersom jag lätt kan räkna ut vem de skyldiga äro, så har jag redan planerat och klart för en första hämnd...


Och så var jag hos tandläkaren! Det var väl en tre, fyra år sen sist... Sköts oerhört noga -hmmm-  Jag gick igenom ua (om ni ser detta i någon journal hos er läkare eller annan vårdpersonal, så tänk på att det behöver inte betyda "utan anmärkning", det kan betyda "undersöktes aldrig" också...) I alla fall, jag undersöktes och kom ut på andra sidan hel och frisk och utan ålderstecken!! YES!


När jag kom tillbaks till kollegerna och flinade upp mig så sa Lina: "Oj, jag blir snöblind"






Ja,  jag kan inte hjälpa att den här bilden passar så bra idag också. Den gjorde jag faktiskt långt innan Lina sa det där om "snöblind"














Inte bra?



Då tar vi en riktigt trevlig och uppbygglig bild i stället:




                     

Bättre så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar